Ryanair a confirmat astăzi, 6 septembrie, că va oferi un bagaj gratuit de 10kg tuturor celor 2 milioane de clienți fără prioritate care au rezervat înainte de 31 august, pentru a călători după 1 noiembrie, dată la care Ryanair introduce un nou serviciu, mai ieftin, de bagaj înregistrat de 10kg, și elimină toate întârzierile de zboruri asociate bagajelor de la porți. Toți acești 2 milioane de clienți fără prioritate au fost informați, astăzi, prin email că un bagaj înregistrat, gratuit, de 10 kg, a fost adăugat rezervării lor.

Mai mult, sunt aproximativ 50.000 de pasageri care au rezervat pe/după 31 august, dar au achiziționat Îmbarcare Prioritară (ca serviciu separat) după 1 septembrie, de când această nouă politică de bagaje a fost introdusă pe 31 august. Toți acești pasageri au primit un ramburs de €8, costul Îmbarcării Prioritare, însă Ryanair le va permite în continuare să călătorească cu prioritate, în mod gratuit.
Aceste cadouri dinainte de Crăciun din partea Ryanair înseamnă că toți clienții fără prioritate care și-au făcut rezervarea înainte de 31 august nu vor fi penalizați în niciun fel de introducerea serviciului de bagaj înregistrat la preț redus de 8€ de la 1 noiembrie, totul pentru că ei vor putea să-și înregistreze bagajul lor gratuit de 10 kg, la aeroport, în ziua călătoriei.

“Toți pasagerii care și-au rezervat pe/după 31 august, nu vor suporta vreun cost extra sau vreo inconveniență, deoarece ei au primit astăzi din partea Ryanair un bagaj înregistrat, gratuit, de 10kg, adăugat rezervării lor. De asemenea, după 1 noiembrie, așteptăm cu nerăbdare să-i avem la bord pe cei 50,000 de clienți (care și-au făcut rezervarea înainte de 31 august) și care și-au achiziționat Îmbarcare Prioritară în ultimele două săptămâni, și care acum vor primi acest serviciu în mod gratuit. Toți clienții care își rezervă tarifele noastre reduse după 31 august au ales tariful nostru de prioritate de 6€ (care le permite să transporte 2 bagaje de mână gratuite) sau au ales serviciul nostru de 8€ (10kg) pentru bagajul înregistrat, ori au optat să nu plătească pentru niciun extra opțional, dar vor călători cu generosul nostru bagaj mic – care s-a mărit cu 40% din 1 noiembrie. Ca întotdeauna, Ryanair continuă să micșoreze costurile călătoriei, în timp ce noua noastră politică de bagaje înseamnă că din 1 noiembrie putem elimina toate întârzierile de zbor asociate bagajelor gratuite de la porți.” – a declarat Kenny Jacobs, Ryanair.

PlacesToGo.ro